Ishtirok etish shartlari
Farmikdan Bonus dasturida ishtirok etish qoidalari
Umumiy qoidalar
Asosiy atamalar va ta’riflar
"Farmikdan Bonus dasturi" ("Dastur") — bu ishtirokchi va Servis o‘rtasidagi o‘zaro munosabatlar majmuasi bo‘lib, bunda ishtirokchi Servisning muayyan mahsulot va/yoki xizmatlarini sotib olish jarayonida "Farmiklar" yig‘adi va to‘playdi, keyinchalik ushbu qoidalarga muvofiq ulardan xarid qilishda foydalanish huquqiga ega bo‘ladi.
Dasturda ishtirok etish — sarflangan pul evaziga Farmiklar yig‘ish yoki to‘lov o‘rniga Farmiklarni sarflashdan iboratdir.
Farmiklar — bu "Farmikdan Bonus dasturi" doirasida ishtirokchiga Servis tomonidan mahsulotlarni sotib olishda beriladigan virtual bonus birligi. 1 Farmik = 1 so‘m.
"Servis" — bu Liki.uz kompaniyasi bo‘lib, Dasturga yagona egalik qiluvchi, uni boshqarish, rivojlantirish va amalga oshirish bo‘yicha barcha huquqlarga ega bo‘lgan shaxsdir.
"Dastur ishtirokchisi" ("Ishtirokchi") — bu to‘liq huquqiy layoqatga ega bo‘lgan jismoniy shaxs (18 yoshga to‘lgan yoki amaldagi qonunchilik normalariga muvofiq to‘liq huquqiy layoqatni qo‘lga kiritgan), Dastur qoidalari bilan tanishib chiqqan va ularga shartsiz rozi bo‘lgan, Dasturda ishtirok etishga hech qanday cheklovlari yo‘q, Dasturda ishtirok etishini tasdiqlagan va Servis tomonidan Ishtirokchi sifatida Dastur amal qilishi davomida ma’qullangan shaxsdir. U tadbirkorlik faoliyatida Dastur ishtirokchisi maqomini olish va foydalanish natijasida olinadigan yoki olish imkoniyati mavjud bo‘lgan imtiyozlar/chegirmalar/tejamlarni foydalanishdan hozirgi vaqtda yoki kelgusida ixtiyoriy ravishda voz kechgan.
"Ro‘yxatdan o‘tgan Ishtirokchi" (Dastur kartasi ro‘yxatdan o‘tgan egasi) — bu Dastur ishtirokchisi bo‘lib, liki.uz veb-saytida Dasturda ro‘yxatdan o‘tishda yulduzcha bilan belgilangan tegishli anketalarda o‘zining haqiqiy (aniq, to‘g‘ri, rost) ma’lumotlarini kiritgan.
"Hamkor Kompaniya" — bu Servis bilan shartnoma asosida mahsulot va/yoki xizmatlarni taqdim etadigan, Farmiklar yig‘ish yoki sarflash bo‘yicha Servis bilan hamkorlik qiladigan yuridik shaxs.
"Ishtirokchining Bonus dasturi hisob raqami" ("Hisob raqami") — bu Servis ma’lumotlar bazasida ishtirokchi tomonidan yig‘ilgan va sarflangan Farmiklar miqdori, joriy balans haqidagi ma’lumotlarni o‘z ichiga oluvchi hisob raqami.
"Farmik" — bu Dastur qoidalariga muvofiq Dastur doirasida ishtirokchining Bonus dasturi hisobiga Servis tomonidan hisoblangan shartli birliklar. Yig‘ilgan Farmiklar miqdori ishtirokchi tomonidan Servis yoki Hamkor Kompaniyaning mahsulot va xizmatlarini sotib olishda tejash maqsadida yoki boshqa sharoitlar asosida foydalanish uchun ishlatilishi mumkin. Farmiklar naqd (pul) qiymatga ega emas va pul ekvivalenti sifatida olinishi mumkin emas.
"Anketa" — bu shaxsiy ma’lumotlarni o‘z ichiga oluvchi va shaxsan ishtirokchi tomonidan to‘ldiriladigan elektron ro‘yxatga olish shakli bo‘lib, uni to‘ldirish Dastur shartlarini qabul qilish (aniq, shartsiz va qaytarib bo‘lmaydigan rozilik) hamda Dasturda ishtirok etishini tasdiqlashni anglatadi, shu jumladan, shaxsiy ma’lumotlarni yig‘ish, saqlash va ulardan foydalanish hamda ularni uchinchi shaxslarga topshirish bo‘yicha qonunchilik shartlariga muvofiq rozilikni ham o‘z ichiga oladi. Anketa ishtirokchini Dasturga ro‘yxatdan o‘tkazish masalasini Servis tomonidan ko‘rib chiqish uchun asosdir.
"Ishtirokchini avtorizatsiya qilish" — Dastur qoidalari bilan tanishish va rozilik bildirish hamda shaxsiy ma’lumotlarni taqdim etish va Dastur shartlarini qabul qilish (aniq, shartsiz va qaytarib bo‘lmaydigan rozilik) orqali Servisga o‘zbek mobil aloqa operatorining shaxsiy raqamini taqdim etish va SMS/xabar almashuvchi dastur orqali tasdiqlash va/yoki telefon qo‘ng‘irog‘i va/yoki elektron pochta va/yoki push xabari yoki liki.uz sayti yoki ilovasi orqali amalga oshiriladi. Avtorizatsiya ishtirokchini Dasturga ro‘yxatdan o‘tishini tasdiqlash uchun asos hisoblanadi. Agar avtorizatsiya amalga oshirilmasa — xabar, qo‘ng‘iroq, push xabari kelmasa yoki boshqa sabablar va sharoitlar bo‘yicha, Servis hech qanday sababni izohlashsiz avtorizatsiyani rad etish huquqiga ega.
"Ishtirokchi kartasi" — bu Dastur doirasida yagona raqamga ega bo‘lgan, ishtirokchini Servis tomonidan ma’lumotlar bazasida identifikatsiya qilish uchun xizmat qiluvchi virtual karta. Virtual karta jismoniy shaklga ega emas va belgilar va rekvizitlar majmuasi hisoblanadi. Virtual kartaning asosiy identifikatori ishtirokchining mobil raqamidir. Mobil telefon raqami tasdiqlangan va ishtirokchi sifatida shaxs ma’qullangan taqdirdagina virtual kartani ro‘yxatdan o‘tkazish mumkin.
"Ishtirokchining vijdonsiz harakatlari" ("Firibgarlik") — bu Dastur qoidalari (yoki boshqa aksiyali takliflar) shartlarini, barcha ishtirokchilarning tenglik tamoyillarini buzadigan va ishtirokchi tomonidan biron-bir imtiyoz/foydani qo‘lga kiritishga qaratilgan har qanday harakatlar yoki harakatsizliklar, sharoit va vaziyatlarni yaratishdir, natijada boshqa ishtirokchilar Dasturdagi marketing tadbirlarida ishtirok etish yoki tejash, chegirmalar, sovrinlar, rag‘batlantirishlar va hokazolarni olish imkoniyatidan cheklanishi yoki butunlay mahrum bo‘lishi mumkin. Firibgarlikka oid harakatlarning maxsus ro‘yxati ushbu qoidalar bilan belgilanadi.
"Firibgarlik monitoringi" — bu Dasturda barcha ishtirokchilarning tenglik tamoyilini saqlash va/yoki Servis marketing tadbirlarida ishtirok etishda ishtirokchi (lar) tomonidan noxolis harakatlarning oldini olish va aniqlash bilan bog‘liq Servis harakatlari hisoblanadi. Firibgarlik monitoringini qo‘llash Dastur ishtirokchisiga nisbatan vaqtincha cheklovlarni qo‘llashni nazarda tutadi, ushbu holatlar Servis tomonidan qonuniy deb tan olingunga qadar, dastur va aksiyali takliflarda ishtirok etish bo‘yicha vaqtinchalik cheklovlar qo‘yilishi mumkin.
"Bonus dasturi bo‘yicha axborot qo‘llab-quvvatlash" +998 78-333-22-03 telefon raqami orqali Call Markazda amalga oshiriladi.
1. DASTURDA ISHTIROK ETISH
1.1. "Farmikdan" dasturida ishtirok etishga ushbu Qoidalarga muvofiq Dastur ishtirokchisi maqomini olgan jismoniy shaxslar ruxsat etiladi.
1.2. Dasturda ishtirok etishning majburiy sharti Ishtirokchi Anketasini to‘ldirish va/yoki Ishtirokchini avtorizatsiya qilish hisoblanadi.
1.3. Dastur ishtirokchisi Dasturda ishtirok etish shartlaridagi o‘zgarishlarni mustaqil ravishda kuzatib borishi shart. Amaldagi Qoidalarning to‘liq matni Servisning rasmiy veb-sayti, liki.uz, dagi "Bonus dasturi" bo‘limida mavjud.
1.4. Farmiklar faqat Dastur ishtirokchisining shaxsiy xaridlari va Bonus dasturi doirasida bajarilgan maqsadli harakatlar uchun hisoblanadi.
1.4.1. Maqsadli harakatlar deganda Liki.uz tizimida profilni to‘ldirish, Liki.uz servisi tomonidan internet maydonchalarda va ijtimoiy tarmoqlarda tashkil etilgan tanlovlarda ishtirok etish nazarda tutiladi.
1.5. Dasturda ishtirok etish bilan bog‘liq soliqlar, komissiyalar va boshqa majburiyatlar Ishtirokchiga yuklanadi.
1.6. Servis o‘zida salbiy oqibatlarsiz har qanday vaqtda, Dastur shartlari tatbiq etiladigan mahsulotlar, aksiyali takliflar ro‘yxatini bir tomonlama o‘zgartirish huquqiga ega.
1.7. Servis "Farmikdan Bonus dasturi" shartlarini o‘zgartirish huquqini o‘zida saqlab qoladi va bunday o‘zgarishlar haqida ishtirokchilarga Liki.uz saytida e’lon qilish orqali xabar beradi. Barcha o‘zgarishlar e’lon qilingan paytdan kuchga kiradi. O‘zgarishlar e’lon qilingandan keyin sayt yoki ilovadan foydalanish ishtirokchilarning yangilangan Bonus dasturi shartlari bilan tanishganligi va ularni qabul qilganligini anglatadi.
2. BONUS DASTURIDA RO‘YXATDAN O‘TISH
2.1. Bonus dasturida ishtirok etishni istagan shaxs (iste’molchi) liki.uz saytida shaxsiy kabinetga ro‘yxatdan o‘tib, Bonus dasturining virtual kartasini olishlari lozim.
2.1.1. "Farmikdan" Bonus dasturining virtual kartasini quyidagi joylarda olish mumkin:
- Servisning chat-botlarida;
- Iste’molchi shaxsiy kabinetida liki.uz saytida;
- Liki mobil ilovasida;
- liki.uz saytida buyurtma yaratishda;
- saytda ro‘yxatdan o‘tishda.
2.2. Iste’molchi Avtorizatsiya vaqtiga kelib "Farmikdan" Bonus dasturida ishtirok etish qoidalari bilan tanish bo‘lishi kerak.
2.3. Dasturga ro‘yxatdan o‘tish va Kartani faollashtirish quyidagi tartibda amalga oshiriladi (shaxsning Ishtirokchi sifatida Servis tomonidan ma’qullanishi uchun):
2.3.1. Dasturda ishtirok etish va Farmiklarni yig‘ish funksiyasini faollashtirish uchun Iste’molchi elektron anketa orqali Servisga o‘z kontakt telefon raqamini taqdim etadi va uni mobil telefon tasdiqlash kodi orqali tasdiqlaydi.
2.3.2. Tasdiqlash kodi tizimga kiritilgan vaqtdan boshlab, Iste’molchining telefon raqami Servisning ma’lumotlar bazasiga kiritiladi va Iste’molchi, Servis tomonidan ma’qullangan vaqtdan boshlab, Bonus dasturining ishtirokchisiga aylanadi va xaridlar paytida kartadan foydalanish vaqtida Farmiklar yig‘ish funksiyasi faol bo‘ladi.
2.3.3. Farmiklar yig‘ish funksiyasi va Iste’molchining Dastur ishtirokchisi maqomini olish fakti haqida Iste’molchiga SMS xabar va/yoki liki.uz saytida shaxsiy kabinetda push xabari va/yoki Telegram messenjeri va/yoki Liki.uz chat-botida xabar berilishi mumkin.
2.4. Anketaga kiritilgan shaxsiy va boshqa ma’lumotlar o‘zgargan taqdirda, Ishtirokchi bu haqda Servisga "Qaynoq liniya" ga murojaat qilish orqali xabar berishi shart. Servis qabul qilingan ma’lumotlarni ko‘rib chiqadi va tekshiruv natijasida Dastur va aksiyali takliflarda vaqtinchalik cheklovlarni kiritish yoki kiritmaslik haqida qaror qabul qiladi.
2.4.1. Agar Anketaga kiritilgan shaxsiy va boshqa ma’lumotlarda xatoliklar aniqlansa, Ishtirokchi bu haqda Servisga "Qaynoq liniya" ga murojaat qilish orqali xabar berishi shart. Servis qabul qilingan ma’lumotlarni ko‘rib chiqadi va tekshiruv natijasida Dastur va aksiyali takliflarda vaqtinchalik cheklovlarni kiritish yoki kiritmaslik haqida qaror qabul qiladi.
2.5. Har bir ishtirokchi faqat bitta Kartaga ega bo‘ladi. Bitta telefon raqami yoki elektron pochta manziliga faqat bitta karta rasmiylashtirilishi mumkin. Har bir Karta bitta Bonus dasturi hisobiga mos keladi.
2.6. Ishtirokchi o‘z Farmiklarini boshqa ishtirokchilar bilan bo‘lishish huquqiga ega. Buning uchun ishtirokchi boshqa ishtirokchiga o‘z Farmiklarini qisman yoki to‘liq o‘tkazmoqchi bo‘lgan shaxsning telefon raqami yoki elektron pochta manzilini bilishi lozim.
2.7. Ushbu Qoidalar bilan tanishish va rozilik bildirishning quyidagi usullari mavjud:
- Anketani to‘ldirish;
- Avtorizatsiya qilish;
- "Farmikdan" Bonus dasturidan Farmiklarni ishlatish orqali xarid qilish.
Har qanday holatda, Farmiklardan foydalanib xaridlarni amalga oshirish Ishtirokchining ushbu Qoidalar bilan tanishganligini, ularni qabul qilganligini va ularga rioya qilish majburiyatini olganligini tasdiqlaydi.
2.8. Servis Bonus dasturi bo‘yicha Farmiklarni to‘g‘ri hisoblash va boshqa takliflarni (shu jumladan shaxsiy) taqdim etish maqsadida ishtirokchining telefon raqamini ma’lum bir davriylik bilan tasdiqlash/tekshirish huquqini o‘zida saqlab qoladi.
2.8.1. Agar Ishtirokchining telefon raqami Servis ma’lumotlariga mos kelmasa, Ishtirokchi o‘z ma’lumotlarini ushbu Qoidalar shartlariga muvofiq yangilash imkoniyatiga ega bo‘ladi.
2.8.2. Telefon raqami tasdiqlangandan so‘ng, Ishtirokchi Servis tomonidan har qanday reklamaviy yoki axborot xabarlarini olishga rozilik bergan hisoblanadi. Ishtirokchi ushbu xabarlarni olishdan voz kechish huquqiga ega.
3. ISHTIROKCHINING Bonus dasturi Hisobiga FARMIKLAR HISOBLANISHI
3.1. Farmiklar hisobga yig‘ish funksiyasi faollashtirilgan va Liki.uz servisi xizmatlaridan foydalangan holda birinchi xarid amalga oshirilgan paytdan boshlab hisoblanadi. Farmiklar xarid amalga oshirilgan sanadan boshlab 3 ish kuni ichida, Liki.uz servisi tizimida xarid chekini skanerlash va uning haqiqiyligini O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi tomonidan tasdiqlash asosida, hisoblanadi.
3.2. Xarid uchun chekni identifikatsiya qilishning imkoni bo‘lmagan holatda, Farmiklar hisoblanmaydi.
3.3. Farmiklar faqat Dastur ishtirokchisining shaxsiy xaridlari va Bonus dasturi doirasida bajarilgan maqsadli harakatlar uchun hisoblanadi.
3.3.1. Maqsadli harakatlar deganda: Liki.uz tizimida profilni to‘ldirish, Liki.uz servisi tomonidan internet maydonchalarda va ijtimoiy tarmoqlarda tashkil etilgan tanlovlarda ishtirok etish tushuniladi. Farmiklar Dastur doirasida turli tadbirlar, reklama aksiyalari, so‘rovnomalar o‘tkazilishi, Dastur tomonidan sovg‘a sifatida berilishi mumkin.
3.4. Farmiklarni yig‘ish birinchi ro‘yxatdan o‘tish yoki Liki.uz saytida yoki ilovasida birinchi xarid amalga oshirilgan paytdan boshlanadi.
3.5. Farmiklarni konvertatsiya qilish 1 Farmik = 1 so‘m nisbatida amalga oshiriladi.
3.6. Yig‘ilgan Farmiklarni naqd pulga almashtirib bo‘lmaydi.
3.7. Foydalanilmagan Farmiklar mijozning hisobida qoladi.
3.7.1. Farmiklar egasi yig‘ilgan Farmiklardan foydalanishga majbur emas.
3.8. Maqsadli harakatlar uchun belgilangan aksiyaviy keshbek shaklidagi Farmiklar, agar aksiyaning tegishli shartlarida boshqacha ko‘rsatilmagan bo‘lsa, ishtirokchiga faqat bitta aksiya davomida bir martadan ko‘p bo‘lmagan miqdorda hisoblanadi. Ya’ni, Dastur ishtirokchisi ma’lum bir keshbek miqdori belgilangan aksiya davrida bir martadan ortiq keshbek olishga qaratilgan harakatni amalga oshirish huquqiga ega emas.
3.9. Aksiyaga mos keluvchi shartlar bo‘yicha keshbek shaklidagi Farmiklar faqat o‘sha mahsulotga, mahsulot qiymatiga va uning miqdoriga nisbatan hisoblanadi, ular buyurtma qilinayotgan vaqtda Servisda ko‘rsatilgan. Agar mahsulot xarid qilingan vaqtda uning narxi yoki miqdori o‘zgarsa, Farmiklar mahsulotning boshlang‘ich narxi va miqdoriga nisbatan hisoblanadi, ya’ni buyurtma vaqtidagi narx va miqdorga ko‘ra. Agar boshqa mahsulot sotib olingan bo‘lsa, Farmiklar hisoblanmaydi.
3.10. Dastur ishtirokchisi aksiyaviy tovarlardan bittasini keshbek bilan sotib olish huquqiga ega va aksiyaviy tovarning ko‘pi bilan oltita birlikni aksiya davomida sotib olishi mumkin. Keshbek shaklida hisoblangan Farmiklar umumiy Farmiklarni hisobdan chiqarish qoidalari asosida sarflanadi. 3.11. Ishtirokchining Hisob balansi bo‘yicha da’volar faqat 4.1-bandi ostida ko‘rsatilgan hujjatlar taqdim etilgandan so‘ng Servis tomonidan ko‘rib chiqiladi.
3.12. Farmiklarni Ishtirokchi Hisobiga hisoblash Dastur qoidalariga muvofiq amalga oshiriladi.
3.13. Muayyan mahsulotlarni sotib olish uchun hisoblanadigan Farmiklar miqdori va Ishtirokchi bunday mahsulotlarni sotib olish uchun Farmiklarni olish mumkin bo‘lgan davr Servisning veb-saytida, Servisning rasmiy ijtimoiy tarmoqlar sahifalarida va reklama materiallarida tegishli ma’lumotlarda ko‘rsatiladi.
3.14. Farmiklarni hisoblash mexanikasi:
№ |
Hisob-kitoblar toifasi |
Hisoblash mexanikasi |
Farmiklar soni |
1 |
Saytda ro'yxatdan o'tish |
Liki.uz saytda yoki ilovada ro'yxatdan o'tish uchun hisoblash |
5000 |
2 |
Veb-sayt orqali birinchi xarid |
Liki.uz saytda yoki ilovada birinchi xarid uchun farmiklarni hisoblash |
5000 |
3 |
Liki.uz Xizmatidan foydalangan holda xaridlarni amalga oshirish |
Liki.uz xizmatdan foydalanish uchun farmik hisoblash |
Xarid summasining 1% |
4 |
Do'stni taklif qilish |
Har bir taklif qilingan do'st uchun siz 2000 ta farmik olishingiz mumkin. 2000 ta farmik olish uchun do'stingizga yo'naltiruvchi havolani yuborishingiz kerak. Do'stingiz yo'naltiruvchi havola orqali ro'yxatdan o'tib, birinchi buyurtmani bron qilib, sotib olgandan so'ng, ikkala foydalanuvchiga 2000 ta farmik beriladi. farmik ham tavsiya qilganga ham tavsiyanomadan foydalangan mijozga ham beriladi. |
2000 |
5 |
Elektron pochta |
Заполнение email в личном профиле |
1000 |
6 |
Tug'ilgan sana |
Shaxsiy profilda tug'ilgan sanani to'ldirish |
1000 |
7 |
Qavat |
Shaxsiy profilda jinsni to'ldirish |
1000 |
8 |
Allergiya mavjudligi |
Shaxsiy profilingizda allergiya ma'lumotlarini to'ldirish |
3000 |
9 |
Bolalarning mavjudligi |
Shaxsiy profilda bolalar haqidagi ma'lumotlarni to'ldirish |
500 |
10 |
Bolaning tug'ilgan sanasi |
Shaxsiy profilda bolaning tug'ilgan kunini to'ldirish |
500 |
11 |
Uy hayvonlari |
Shaxsiy profilda uy hayvonlari haqidagi ma'lumotlarni to'ldirish |
500 |
12 |
Sotib olingan mahsulotni baholash |
Buyurtma qilingan mahsulot uchun qoldirilgan baholash uchun hisoblanadi. Baholash buyurtma berilgandan keyin faqat 7 kun davomida qoldirilishi mumkin. |
300 |
13 |
Tug'ilgan kunga hisoblash* |
Tug'ilgan kundan 3 kun oldin 5000 ta farmik hisoblanadi |
10000 |
14 |
30000 so'mlik buyurtma |
Sotib olingan summasidan3 foizini Farmik hisoblash. Istisno! Aksiya belgilari bilan belgilangan tovarlar uchun hisoblanmaydi, 18+ |
Xarid summasining 3% |
15 |
Yuqori keshbekli mahsulotlari |
Naqd pul bilan tovarlarni sotib olish uchun farmik hisoblash tovar qiymatining 15% gacha |
tovar qiymatining 15% gacha |
16 |
Shaxsiy Farmiklar |
Mijozlarga shaxsiy farmiklarni hisoblash |
aktsiyaga qarab |
Ushbu ro‘yxat to‘liq emas va Servis tomonidan to‘ldirilishi mumkin.
*Farmiklar cheklangan muddatga ega bo‘lgan kategoriya.
3.14. Bonus dasturida ishtirok etadigan mahsulotlar — bu Liki.uz saytida taqdim etilgan mahsulotlar bo‘lib, ular O‘zbekiston Respublikasining 1997 yil 25 apreldagi № 415-I "Dori vositalari va farmatsevtika faoliyati to‘g‘risida" gi Qonuniga muvofiq "Dori vositalari va tibbiy buyumlar" kategoriyasiga kiradi va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2016 yil 4 yanvardagi № ZRU-399 "O‘zbekiston Respublikasining 'Dori vositalari va farmatsevtika faoliyati to‘g‘risidagi' qonuniga o‘zgartirishlar va qo‘shimchalar kiritish haqida" gi qonunning amalga oshirilishi to‘g‘risidagi qarori (2017 yil 6 apreldagi № 185-sonli Vazirlar Mahkamasi qaroriga 2-sonli ilova “Dori vositalari va tibbiy buyumlarni chakana sotish tartibi to‘g‘risidagi nizom”) ga binoan qaytarib berilmaydi.
4. ISHTIROKCHI HISOBIDAN FARMIKLARNI SARFLASH
4.1. Farmiklar Ishtirokchi hisobidan Servis yoki Hamkor Kompaniyaning mahsulotlari va/yoki xizmatlarini sotib olishda sarflanadi.
4.1.1. Farmiklarni hisobdan chiqarish birinchi marta Servis orqali kamida 5000 so‘mga buyurtma berilgandan keyin amalga oshirilishi mumkin.
4.2. Ishtirokchi Dastur doirasida o‘zining bonus hisobida yig‘ilgan Farmiklardan foydalanib, mahsulot sotib olish istagini Servisga bildirishi kerak. Mahsulot sotib olishda foydalaniladigan Farmiklar miqdori, foydalanish uchun mavjud bo‘lgan Farmiklar soniga muvofiq ravishda Ishtirokchi tomonidan belgilanadi.
4.3. Farmiklar hisobdan chiqarilishi Hamkor Kompaniyalar mahsulot va xizmatlarini olish orqali amalga oshirilishi mumkin.
4.3.1. Yig‘ilgan Farmiklardan foydalanib, Ishtirokchi Hamkor Kompaniya orqali mobil hisobini to‘ldirishi mumkin. Mobil aloqa uchun to‘lovda Ishtirokchi Farmiklarning minimal miqdorisiz istalgan miqdorini ishlatishi mumkin. Hisobni to‘ldirish uchun komissiya Ishtirokchi tomonidan to‘lanadi. 4.3.2. Yig‘ilgan Farmiklar Hamkor kompaniyaning "Korzinka" do‘konlar tarmog‘idan sovg‘a sertifikatlarini sotib olish uchun ishlatilishi mumkin. Sovg‘a sertifikatiga almashtiriladigan minimal Farmiklar miqdori 50000 so‘m ekvivalentiga teng bo‘lishi kerak.
4.4. Ishtirokchi hisobdan chiqarish paytida butun summa yoki uning bir qismini Farmiklar bilan to‘lashi mumkin, bunda to‘lov summasi kamida 1000 (bir ming) so‘m bo‘lishi shart.
4.5. Farmiklar ularni hisoblagan kundan boshlab bir sutkadan keyin sarflanishi mumkin.
4.6. Farmiklar 365 kun davomida sarflash uchun amal qiladi. Ushbu muddat davomida ishlatilmagan barcha Farmiklar Servis tomonidan bekor qilinadi. Farmiklarni hisobdan chiqarish xronologik tartibda, eng eski Farmiklardan boshlab amalga oshiriladi. Farmiklarning amal qilish muddatini "Qaynoq liniya" ga murojaat qilib tekshirish mumkin.
4.6.1. Farmiklar hisoblashning ayrim kategoriyalari mavjud bo‘lib, ular uchun Servis Farmiklar amal qilish muddatini qisqartirish huquqiga ega. Bunday kategoriyalar p.p. 3.13 da ko‘rsatilganidek, Farmiklar amal qilish muddatiga ega bo‘lgan kategoriya belgisi bilan belgilangan. Bunday Farmiklar aksiyalar davomida amal qilish muddatini va davrini belgilaydi. Bunday Farmiklar foydalanuvchining shaxsiy kabinetida "PromoFarmiklar" sifatida belgilanadi va birinchi navbatda sarflanadi.
4.7. Farmiklarni sarflash faqat virtual karta Farmiklarni ishlatish uchun faol bo‘lgan holatda amalga oshiriladi.
4.8. Farmiklarni Hamkor kompaniyalar mahsulotlari va xizmatlariga sarflash faqat texnik imkoniyat mavjud bo‘lganda (server bilan aloqa mavjud bo‘lgan holat) amalga oshiriladi.
4.9. Farmiklar hisobdan chiqarilishi 1 Farmik = 1 so‘m nisbatida amalga oshiriladi, agar Dastur shartlarida boshqacha ko‘rsatilmagan bo‘lsa.
4.10. Vaqtincha to‘xtatish (bloklash) sharti. Agar Ishtirokchining harakatlarida firibgarlik aniqlansa yoki unga firibgarlik monitoringi qo‘llansa, Servis uning Hisobiga kirishni vaziyat hal etilgunga qadar vaqtincha to‘xtatib qo‘yish huquqiga ega. Kirishni to‘xtatib qo‘yish Ishtirokchini Hisobdan mahrum qilishni anglatmaydi, agar Ishtirokchi o‘z harakatlarining qonuniyligini isbotlasa.
5. BONUS HISOBINI TUZATISH
5.1. 3.14-bandga muvofiq Farmiklar faqat O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2016 yil 4 yanvardagi № ZRU-399 “O‘zbekiston Respublikasining ‘Dori vositalari va farmatsevtika faoliyati to‘g‘risida’ gi qonuniga o‘zgartirishlar va qo‘shimchalar kiritish haqida” gi qonunning amalga oshirilishi to‘g‘risidagi qaror (2017 yil 6 apreldagi № 185-sonli Vazirlar Mahkamasi qaroriga 2-sonli ilova “Dori vositalari va tibbiy buyumlarni chakana sotish tartibi to‘g‘risidagi nizom”) ga muvofiq qaytarib berilmaydigan mahsulotlarga hisoblanadi.
5.2. Noto‘g‘ri hisoblangan Farmiklar Hisobdan chiqariladi.
5.3. Hisobni Farmiklarni hisoblash bo‘yicha tuzatish 3.1-bandda ko‘rsatilgan holatlarda amalga oshiriladi. Farmiklarni bekor qilish bo‘yicha Hisobni tuzatish ushbu Qoidalarning 3.10 va 4.10-bandlarida tasvirlangan holatlarda amalga oshiriladi.
6. BOSHQA SHARTLAR
6.1. "Farmikdan" Bonus dasturi uzoq muddatli dastur hisoblanadi. Servis dastur amal qilish muddatini bir tomonlama, har qanday salbiy oqibatlarsiz, uzaytirish/o‘zgartirish huquqini o‘zida saqlab qoladi. Servis Dastur amal qilishini to‘xtatish huquqini ham o‘zida saqlab qoladi, ishtirokchilarni Dastur yopilishidan kamida 1 oy oldin xabardor qilgan holda. Dastur yopilishi haqida ma’lumot Liki.uz saytida Ishtirokchilarga taqdim etilishi mumkin.